Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Detta är ju inte klokt, vet inte vem du är eller nått, men har exat samma problem som du har/haft.

Kan inte sluta ta mina treo höll upp i nästan ett år men är där nu igen, vill inte gå till någon doktor, så snälla HJÄLP mig,'

hur har det gått för dig?



Mvh Helena

2010-06-15 @ 08:13:34
Postat av: Anonym

Hej!

Jag vet, det finns sjukt många som har det här problemet! Det är därför det är så dumt att det inte finns mer info om detta.

Jag är ju mitt uppe i det här själv och du får gärna följa mina framsteg (och kanske även bakslag) här på bloggen =)

Jag ska även försöka att lägga in tips under tidens gång och förhoppningsvis kanske något kan vara till hjälp!



Jag vet att det är sjukt jobbigt att berätta för folk att man tar så mycket tabletter. Det är pinsamt att något är starkare än vad man själv är, eller det var iaf så jag kände. Men mitt råd är ändå att gå till en läkare och kräva att få prata med någon som kan det här bra!



Om du inte vill gå till en läkare riktigt än (jag fattar verkligen att det känns jobbigt) så skulle vi kunna ha kontakt om du vill? Skriv i så fall in din mail i en kommentar (där det står e-postadress: publiceras ej). Då kan jag maila dig. Den syns inte för andra =)



Men jag måste säga att det är riktigt starkt att hålla uppe så länge som du gjorde! Då vet du ju att du kan, och jag är säker på att du kan klara det igen! Jag själv har aldrig hållit uppe, så har ingen erfarenhet av det tyvärr.



Hör av dig om du vill, annars önskar jag dig lycka till med det här!

2010-06-19 @ 00:24:14
URL: http://beroendeavtreo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0