Imorgon smäller det!

Imorgon ska jag ta bort en halva till... Den här gången är jag faktiskt nervös för första gången sedan jag började med det här. Jag ska nämligen ta bort på kvällen.

Jag och min kontaktperson pratade om vilken halva jag skulle ta bort den här gången, den på morgonen eller den på kvällen. Jag sa då att jag tror att det kommer bli störst problem med den på kvällen. Då tyckte hon att jag skulle ta den ändå, och så får det bli!

Så länge jag kan minnas (säkert i ungefär två år) har jag haft problem med att jag var tvungen att ta treo på kvällen, för om jag inte gjorde det fick jag alltid en hemsk huvudvärk när jag vaknade på morgonen. Så det känns ju väldigt riskabelt att nu bara ta en halv treo på kvällen.

Jag försöker att inte ställa in mig på att få huvudvärk, eftersom jag tänker att det kanske kommer göra att jag "tror" att jag har huvudvärk eller åtminstone få mig att känna efter mer och märka att jag har värk.

Men å andra sidan kan jag ju tänka på att jag redan har halverat dosen på kvällen utan större problem. Nu gör jag ju faktiskt bara om samma sak igen!

Nästa gång däremot... då är det ingen halvering längre... då gäller det "bara" att sluta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0