Det går inte över

Nu har värken varit värre än vanligt i tre dagar. Börjar bli lite irriterande. Men jag har fortfarande inte vänt mig till tabletterna, vilket är bra =)

Idag har jag i alla fall kunnat göra saker. Och det är nog ett rätt bra tips. Försök att hitta på saker även fast värken är där. Då distraherar man sig och tänker inte alls lika mycket på att man har ont. Väldigt bra!

Nu kommer ni snart inte se något mer från mig på bloggen på ett tag... Jag ska nämligen ha välbehövlig semester i en vecka och förhoppningsvis stressa ner.

Och vem vet... kanske, förhoppningsvis, blir huvudvärken något mindre av att bara få ta det lugnt! Det håller vi tummarna för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0