Aftonbladet

Såg en bra artikel på aftonbladet.se. Läs!

En av kommentarerna där säger: "Något som kanske inte är lika känt är att smärta, som inte åtgärdas och som tillåts pågå under tid, faktiskt kan få hela smärtkänselsystemet att få fnatt. Det blir överkänsligt helt enkelt. Att "härda ut" är alltså i längden inte heller en god idé. Jag säger inte att värktabletter per automatik är lösningen, men att gå med konstant värk är inte heller bra."

Jag tror att det var det läkaren som sa åt mig att ta tabletter så fort det behövdes menade. Men sen kan man fortfarande tycka att hon borde sagt något annat med tanke på att jag sa att jag alltid hade huvudvärk. Fast å andra sidan är det inte många som faktiskt trott på att jag haft huvudvärk exakt hela dagen varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0