Dagen då jag bestämde att något måste ske

Egentligen var det väl inte en speciell dag utan mer ett beslut som växte fram under ett halvår när jag hade väldigt mycket värk. Jag bestämde mig i alla fall för att gå till läkaren och få en ny utredning.

Jag stövlade alltså in hos min husläkare, som säkert redan var väldigt trött på mig eftersom jag var sjuk hela tiden just då och sprang dit oftare än en hypokondriker med hjärtfel, och berättade hur det var och att jag ville ha hjälp för det. Det han gjorde var att skriva ut fem olika sorters starka värktabletter som jag skulle prova för att se om det hjälpte.

Det var ju inte riktigt det jag ville och (som tur var) fungerade inga av tabletterna, så jag slutade ta dem och började med treo igen. Men jag hade ju fortfarande kvar min huvudvärk och ville ha hjälp så jag tog mod till mig och ringde efter en ny läkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0