Det blev värre

Jag hade tyvärr rätt. Det blev värre idag. Det värsta är att det nästan känns som en början till migrän, men om det var det borde jag ligga däckad vid det här laget, och det gör jag ju inte.

Eftersom jag känner så här börjar jag fundera; är det så att min migrän blivit mycket värre på grund av tabletterna? Det kan ju mycket väl vara så eftersom migränen förändrades och förvärrades för ungefär ett och ett halvt år sedan. Alltså ett litet tag efter att jag började ta treo varje dag.

Jag tänkte testa lite avspänning nu för att se om det fungerar även när huvudvärken är så här. Dessutom är det tid att ta dagens andra dos. Förhoppningsvis blir det lite bättre efter det



Kommentarer
Postat av: mia

Hej jag har varit treo beroende av o på i ungefär 3 års tid nu, jag vet precis hur du har det, jag har haft avgiftnings perioder men bara när jag haft ledigt, annars hade jag inte orkat ta i tu med smärtan. Men jag har alltid lyckats åka dit igen, bara för att treo är den ända smärtstillande medicinen som hjälper för mig.. extremt jobbigt..



Lust o snacka med någon i samma situation, maila gärna Psychotron_87@hotmail.com

2010-07-15 @ 20:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0