Vill ha treo!!!

Sedan jag slutade i torsdags har det varit lite jobbigt. Jag har fortfarande haft huvudvärk varje dag och det har blivit lite värre tror jag.

Jag säger "tror jag" eftersom jag försöker att inte tänka på värken mer. Jag har upptäckt att jag under min avvänjning inte har märkt av den riktigt lika mycket. Min teori är att det beror på att jag, när jag tog tabletter, var tvungen att känna efter om jag hade ont för att veta om jag skulle ta treo. Men när jag slapp tänka på det, eftersom jag ändå visste när jag skulle ta tabletter och hur mycket, oavsett om jag hade ont eller inte så "försvann" värken lite. Egentligen är det nog ungefär lika mycket, men i och med att jag inte ens börjar tänka på det är det lättare att ignorera.

Men de senaste dagarna har det i alla fall varit värre. Om det beror på vädret, dålig sömn eller helt enkelt abstinens spelar ju egentligen ingen roll. Jag fortsätter i alla fall att inte tänka på det och hoppas på att det går över.

Fast just nu skulle det sitta väldigt fint med ett stort glas treo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag går alltid på massage när jag har huvudvärk, har du spända axlar nacke mm så är det toppen....

2010-07-18 @ 06:18:00
Postat av: Anonym

Ja det har jag också fått som tips. Tänkte börja plöja igenom alla olika tips snart för att se vilka som fungerar för mig. Men jag ska prova det och se hur det går!

2010-07-18 @ 22:55:43
URL: http://beroendeavtreo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0