Slut!

Idag tog jag min sista treo. Jag hade tänkt att ta slut på hela röret, men det kändes inte helt bra. Det kändes lite som ett misslyckande nu när allt annat gått så bra. Men planen var alltså att ta den sista på fredag, eftersom röret var slut samtidigt som det blev helg. Kändes som en bra kombination.

Sedan blev det så att jag skulle träffa några vänner och den ena av dem bad mig ta med en värktablett. Jag gick till medicinlådan för att hämta en, men kom på att jag faktiskt hade exakt en treo kvar. Jag funderade både länge och väl, men till slut bestämde jag mig.

Jag skulle ge bort min sista livlina...

Sagt och gjort sitter jag nu här utan några treo i hemmet och lite halvrädd inför morgondagen. Jag hoppas på det bästa och tänker att den 14 juli 2010 är en dag jag borde komma ihåg. För jag har bestämt mig. Aldrig mera treo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0